مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 12:452022-01-01سياسي

مراسم «سرباز فاطمی» در گیلان برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، از برگزاری مراسم «سرباز فاطمی» به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی از 13 لغایت 15 دی خبر داد و عنوان کرد: این مراسم در همه مساجد و حسینیه ها و هیات مذهبی استان به مدت سه شب برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، از برگزاری مراسم سرباز فاطمی به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی از 13 لغایت 15 دی خبر داد و عنوان کرد: این مراسم در همه مساجد و حسینیه ها و هیات مذهبی استان به مدت سه شب برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در نشست خبری ویژه برنامه های ایام فاطمیه، شهادت حاج قاسم سلیمانی و رحلت علامه مصباح یزدی که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، یکی از مهمترین مصادیق تعظیم شعائر دینی را ذکر اولیای الهی دانست و اظهار کرد: بزرگداشت فاطمیه به جهت اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) جزو الگوهای یگانه و نمونه عالم هستی است، اهمیت ویژه ای دارد.

وی رویکرد مجالس ذکر فاطمی را توجه به سیره آن بانوی بزرگ اسلام دانست و افزود: دفاع از حق و ولی به حق و حمایت از رهبر و امام صالح زمان بخش مهمی از سیره فاطمی است که باید توجه ویژه به آن داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، حضرت فاطمه زهرا(س) را در همه ابعاد و وجوه یک انسان نمونه و متعالی و بی نظیر دانست و تصریح کرد: ایشان در دفاع از امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم «سرباز فاطمی» در گیلان برگزار می شود

مراسم «سرباز فاطمی» در گیلان برگزار می شود